BaNaMa

29 Syyskuu 2022 kl. 13.00–13.45

BaNaMa är träning för alla mammor.

Vi fokuserar på att stärka upp våra magmuskler och resten av kroppen efter en graviditet och förlossning. Du behöver en dator/surfplatta, matta och en dyna och en vikt (bebis, hantel eller fylld vattenflaska).

Vi tränar hemifrån via Teams och länken får du efter att du anmält dig genom att fylla i formuläret på sidan.

Vi tränar 8 gånger på torsdagar kl.13.00-13.45. Det går bra att endast komma de gånger som passar dig.

-------------------------------------------------------------

BaNaMa on treeniä kaikille äideille.

Keskitymme vatsalihasten ja muun kehon vahvistamiseen raskauden ja synnytyksen jälkeen. Tarvitset tietokoneen tai tabletin, jumppamaton, tyynyn ja painon (vauvan, käsipainon tai täytetyn vesipullon).

Treenaamme kukin kotonamme Teamsin kautta ja saat linkin sähköpostiisi kun olet ilmoittautunut täyttämällä tietosi lomakkeeseen. 

Treenaamme 8 kertaa klo.13.00-13.45. Voit olla mukana niin usein kun sinulle sopii.



BaNaMa1

29 Syyskuu 2022 kl. 13.00–13.45

BaNaMa är träning för alla mammor.

Vi fokuserar på att stärka upp våra magmuskler och resten av kroppen efter en graviditet och förlossning. Du behöver en dator/surfplatta, matta, en dyna och en vikt (bebis, hantel eller fylld vattenflaska).

Vi tränar hemifrån via Teams och du får länken skickad till dig när du anmält dig via formuläret.

Vi tränar 8 gånger kl.13.00-13.45.



BaNaMa

29 Syyskuu 2022 kl. 13.00–14.00

BaNaMa on treeniä kaikille äideille (ja miksei myös isille).

Keskitymme vatsalihasten ja muun kehon vahvistamiseen raskauden ja synnytyksen jälkeen. Treenaamme kukin kotonamme Teamsin kautta.

Ilmoittaudu osoitteeseen sara-lotta.huhtaoja@malax.fi,

niin saat Teams-linkin.

Tarvitset tietokoneen tai tabletin, jumppamaton ja tyynyn sekä painon (vauvan, käsipainon tai täytetyn vesipullon).

BaNaMa är träning för alla mammor.

Vi fokuserar på att stärka upp våra magmuskler och resten av kroppen efter en graviditet och förlossning. Du behöver en dator/surfplatta, matta och en dyna och en vikt (bebis, hantel eller fylld vattenflaska).

Vi tränar hemifrån via Teams och länken får du efter att du anmält dig här. Det går bra att endast komma de gånger som passar dig.

Vi tränar 8 gånger på torsdagar kl.13.00-14.00